Halaman

Ahad, 9 April 2017

PRODUK BIODEX AMAT BAIK BAGI ANDA YANG SEDANG BERUSAHA KEARAH KEHAMILAN....

biodex my first choice

whatssup me 0123953216 or call



Program Kehamilan Biodex (PKB) adalah formula ideal untuk pasangan yang berusaha kearah kehamilan

• menghadapi masalah kesuburan lelaki/wanita
• menghadapi kesukaran untuk hamil
• menghadapi masalah haid dan berat badan
• menghadapi kelemahan rahim dan keguguran
• menghadapi alahan semasa hamil
• inginkan kulit bayi yang cerah, halus dan gebu
• ingin memudahkan proses bersalin
• ingin kembali langsing & bertenaga selepas bersalin


Tiga Langkah Untuk Hamil Dengan PKB

Biodex menyimpulkan segala permasalahan kehamilan, sama ada berkaitan ovulasi, kesuburan, ketumbuhan atau keguguran kepada tiga aspek untuk diberi penekanan bagi meningkatkan potensi untuk hamil.

Program Kehamilan Biodex (PKB) memanfaatkan kaedah serta disiplin pemakanan yang sihat dan selamat bagi membantu memulih fungsi tubuh untuk meransang kehamilan. Setiap komponen pemakanan mempunyai khasiat serta faedah yang tersendiri sama ada untuk membantu menyelesaikan permasalahan berkaitan kehamilan mahupun untuk meningkatkan potensi kehamilan yang sihat dan selamat. Selain itu, PKB juga memberi penekanan kepada kesihatan ibu serta janin atau bayi semasa waktu kehamilan dan seterusnya hingga proses kelahiran.

Secara umumnya, Biodex merumuskan tiga langkah utama untuk kehamilan:

*Pencucian / Pembersihan

Mencuci saluran falopian, mengatasi masalah senggugut dan haid tidak teratur, meningkatkan metabolisma, memperbaiki sistem penghadaman, memecah lemak, membuang angin, serta mencegah bakteria dan virus.

*Meningkatkan Kesuburan

Memulih fungsi sel, menseimbangkan kandungan nutrien untuk kesihatan dalaman, menguatkan sistem tubuh, meneutral kandungan toksin, mengawal berat badan, serta mengatasi masalah cyst, fibroid (ketumbuhan) dan endometrosis.

*Menguatkan Rahim

Menguatkan sistem imunisasi badan, tulang, sistem saraf dan otot-otot rahim, melancarkan peredaran darah, mengawal lendir dan lelehan, mencegah pendarahan dan keguguran.

Ketiga-tiga langkah ini perlu diberi perhatian dan penekanan bagi setiap wanita yang mengalami masalah kehamilan. PKB menawarkan produk-produk terbaik untuk membantu setiap langkah yang dinyatakan. Pemilihan produk serta panduan pemakanan atau pengambilan juga amat penting dalam menentukan disiplin yang sesuai mengikut latarbelakang kesihatan serta masalah yang dihadapi oleh seseorang wanita.

PKB perlu difahami dengan jelas bagi mendapatkan kesan positif dengan tepat dan cepat. Oleh yang demikian,
Oleh yang demikian,sila hadir/call( Biodex rundingcara) sebelum penyertaan dalam PKB melalui kakitangan atau wakil yang bertauliah amatlah penting.

**P.S - Bagi mereka yang berdekatan dialukan kedatangan Tuan/puan ke BIODEX KAJANG. lepas ke biodex kajang, terus ke Satay Kajang.

like photo: Like this Capture_zps835b159e.jpg
saya berminat membeli BIODEX sekarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan