" !! wong284 saya berminat membeli BIODEX sekarang saya berminat membeli BIODEX sekarang "Punca kemandulan boleh dikesan dengan beberapa punca antaranya: 1) Kemandulan disebabkan penyakit dalam faraj 2) Penyakit dalam rahim 3) Penyakit dalam saluran tiub falopio dan kegagalan ovulasi (pengeluaran benih). **Sedarkah anda?, anda juga mungkin berdepan dengan masalah ini? **Berikhtiarlah dengan "PROGRAM KEHAMILAN BIODEX" saya berminat membeli BIODEX sekarang saya berminat membeli BIODEX sekarang

like photo: Like this Capture_zps835b159e.jpg
HOME contact us BUY BIODEX PRODUK BIODEX SOAL BIODEX TRACK & TRACE ORDER WAKTU SOLAT BACA ALQURAN KEMUSYKILAN POS TESTIMONI VIDEO TESTIMONI BERTULIS myorgtutorial


AMARAN PEMBELIAN


Sila ambil Perhatian!! Pembelian Biodex (pkb) hendaklah daripada stokis/mobile Stokis yang dilantik sah oleh BIODEX HEADQUATERS khidmatrunding kajang PUAN SHARIFAH 0123953216 sharifah105@gmail.com

saya berminat membeli BIODEX sekarang

tip pilihan baju semasa hamil

biodex my first choice


Tips untuk memilih dan membeli baju mengandung.


Biasanya baju mengandung tak perlu dibeli sewaktu diawal kehamilan (masa kandungan bawah 5 bulan) sebab masa ni perut tak besar lagi. Bagi wanita melayu, biasanya masa ni lah banyak pakai baju kurung terutama masa pergi kerja sebab baju kurung longgar dan selesa dipakai. Cuma bahagian pinggang kain lah nak kena adjust sikit sebab tak boleh nak letak cangkuk. Tapi anda boleh letak pin baju (seeloknya pin yang besar macam pin lampin bayi ) supaya kain tak terlondeh.

Untuk membeli baju mengandung, ada beberapa faktor yang perlu anda pertimbangkan :

1. Seeloknya pilih baju yang dibuat dari kain kapas. Semasa mengandung badan mudah terasa panas. Ditambah pula dengan cuaca negara kita yang sememangnya panas. Jadi seeloknya anda pilih baju yang mudah menyerap peluh untuk keselesaan.


2. Kebanyakan fesyen baju sekarang ni jenis yang besar dibahagian perut. Ini adalah satu kelebihan kerana selepas habis tempoh mengandung nanti anda masih boleh memakai baju yang sama. Cuma mungkin fesyen ni bertahan beberapa tahun saja. Almaklumlah fesyen baju sentiasa berubah-ubah. Tapi apa salahnya, esok-esok bila anda hamil lagi, boleh pakai baju yang sama balik.


3. Pilih baju yang longgar kerana perut anda akan makin membesar nanti. Elakkan dari memilih baju yang ngam-ngam je boleh pakai waktu beli tu.


4. Untuk seluar, seeloknya pilih seluar yang berwarna gelap untuk mudah dipadankan dengan mana-mana baju


5. Juga, untuk seluar elakkan dari memilih seluar yang ketat dan menekan dibahagian perut. Cuba dapatkan seluar yang bahagian pinggangnya boleh diubah sama ada untuk ketat atau untuk dilonggarkan


Pesanan akhir , elakkan dari membeli baju mengandung yang banyak. Jumlah koleksi terbaik ialah cukup untuk pusingan seminggu. Bukan apa, biasanya bila anda mengandung lagi nanti, anda tetap rasa nak beli baju mengandung yang baru jugak. Ditambah pula tempoh anda memakai baju mengandung biasanya cuma antara 5 ke 7 bulan saja. Lepas tu, semua baju ni akan disimpan dan hanya akan dikeluarkan apabila anda hamil lagi.
Apatah lagi, banyak lagi persediaan lain yang perlu anda sediakan seperti kelengkapan bayi, bajet untuk kos dan rawatan bersalin di hospital, ubat bersalin, bengkung, pam susu, bajet untuk rawatan mengurut selepas bersalin.

like photo: Like this Capture_zps835b159e.jpg

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://tiphamil2u.blogspot.com/

PROMOTION

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

WHi BiodeX perungkai masalah anda..

biodex kajang

saya berminat membeli BIODEX sekarang
READ THIS???
PROGRAM BIODEX KEHAMILAN

Herba yang terdapat dalam Program Kehamilan Biodex itu ialah manjakani, kacip fatimah, madu dan sebagainya serta digabungkan dengan bahan lain seperti klorofil, spirulina, bijirin, perubatan sinseh, ayurveda dan perubatan Islam. Formula tersebut dibuat dalam bentuk pemakanan dan minuman serta perlu diambil hari-hari.

Daripada respons yang diterima, ramai wanita yang berjaya hamil setelah mengambil produk rangkaian pemakanan Biodex. Ada yang telah 16 tahun mendirikan rumahtangga dan tidak memiliki anak kini sudah mempunyai cahaya mata sendiri. Malah lebih mengkagumkan kerana beberapa pengguna dikurniakan anak kembar. Selain itu rangkaian pemakanan Biodex sesuai untuk wanita yang menghadapi masalah fibroid, ketumbuhan, haid tidak menentu dan hormon tidak seimbang.

*Wanita yang hanya mempunyai sebelah ovari, tersumbat, sempit, telur tidak matang, terlalu kecil atau lemah serta sengugut boleh mengamalkan pengambilan Biodex.

* Begitu juga dengan remaja yang menghadapi masalah senggugut.

* Wanita yang berbadan gempal dan akan berkahwin elok mengambil Biodex.

* bagi tujuan pelangsingan, melancarkan perjalanan darah, menstabilkan hormon dan menguatkan rahim sebagai persediaan ke arah kehamilan.
mungkin sentiasa tertanya dihati..apakah benar BIOdex nie..nah usaha yang berterusan,berdoa dan tawakkal..lihatlah keberkesanannya dengan izin Allah yang Maha Esa doa mereka yang tidak putus telah ramai yang dimakbulkan.
saya berminat membeli BIODEX sekarang

TAHUKAH ANDA? Dalam kes kemandulan,kebanyakan tumpuan diberikan kepada pihak wanita, Punca kemandulan boleh dikesan dengan beberapa punca antaranya:

1) Kemandulan disebabkan penyakit dalam faraj

2) Penyakit dalam rahim

3) Penyakit dalam saluran tiub falopio dan kegagalan ovulasi (pengeluaran benih).

**Sedarkah anda?, anda juga mungkin berdepan dengan masalah ini?

**Berikhtiarlah dengan "PROGRAM KEHAMILAN BIODEX" semuanya mungkin akan tercapai dengan izin ALLAH...>>>>

**jangan mencagar usia dan keegoan anda kerna masa akan berlalu dan meninggalkan anda....>

Program Kehamilan Biodex (PKB) adalah formula ideal • menghadapi masalah kesuburan lelaki/wanita • menghadapi kesukaran untuk hamil • menghadapi masalah haid dan berat badan • menghadapi kelemahan rahim dan keguguran • menghadapi alahan semasa hamil • inginkan kulit bayi yang cerah, halus dan gebu • ingin memudahkan proses bersalin • ingin kembali langsing & bertenaga selepas bersalin





saya berminat membeli BIODEX sekarang

ADVERTISMENT





Iklan Percuma



>order-set-biodex-secara-sms-call-pos
>produk-biodex
>soalan kehamilan dan penggunaan Produk Biodex
>come visit us at Biodex kajang
>Testimoni pelanggan BIODEX kAJANG
>TESTIMONI VIDEO
>doa-mustajab doa-mendapatkan-zuriat
>kata-tuk-petua
>zikir-dan-doa
>Jobsmalaysia
>Csazone.blog
>Cuepacs.blog
>Staytuneonline.blog

saya berminat membeli BIODEX sekarang